lördag 3 oktober 2009

Lördag i Gävle

Gissa om jag sålt skor idag eller vad? Det har verkligen varit roligt att jobba då det varit fullfart hela dagen. Men som det ser ut nu kan detta ha varit min sista arbetsdag där, snyft. Jag har verkligen trivts bra där, men det är inte värt det längre. Resorna fram och tillbaka kostar och boende i Gävle saknas, så det går liksom inte runt längre. Vemodigt.

Jag har fått en present idag, en försenad födelsedagspresent, sex and the city boxen :-) Så nu har jag sysselsättning under helgerna i Leksand. När jag kom till mitt gamla hem så låg paketet där o väntade på mig, tack snälla söta A. Har lånat lägenheten i natt så att jag skall kunna packa med mig lite vinterkläder, ryktet säger att snön kommer till Leksand när som helst.

Nu ska jag pallra mig ner till Spegeln i regnet, jag ska dricka ett glas vin och umgås med Alex.

Inga kommentarer: