söndag 11 maj 2008

Huvudvärk deluxe

Äntligen har jag lyckats bli av med min envetna huvudvärk som väckte mig imorse och som sedan har hängt med hela dagen. Inte vad jag hade planerat för min lediga dag. Men det är väl inte så konstigt med tanke på kiropraktor besöket igår och tio veckors stress som släpper, kunde man ju ha räknat ut med lillfingret att det skulle bli såhär. Tvingade mig ändå ut till parken där jag spenderade nån timma i solen med mina vänner, kunde ju inte ligga hemma och tycka synd om mig själv en sån här dag.

Någon utgång blev det dessvärre inte, egentligen lika bra det. Har varit väldigt skönt med en hemmakväll alldeles för mig själv utan en massa måsten och borden som ligger och gnager i bakhuvudet. Det var ett tag sen det inträffade om man säger så. Underbart!

Nu är det nog dags att krypa ner i sängen så att kroppen får den vila den så länge har gnällt om.

Inga kommentarer: