onsdag 18 juni 2008

Vart tar tiden vägen?

Herregud, tiden bara rinner iväg, jag hinner inte med.

Spenderade helgen i Stockholm med T, sprang runt på stan och shoppade i fredags, utmattade kom vi hem till S lägenhet och fick oss en dusch och lite mat och efter lite vin somnade vi gott. Fick sova ut på lördagsmorgonen, och med spänning kikade vi ut genom fönstret för att se vilket väder det var. Dagen skulle nämligen spenderas på stora skuggan och W.T.A.I, vi hade hoppats på sol och värme men fick istället några omgångar med spöregn och kyla. Visst var det ändå en bra dag med fram åt natten frös vi ordentligt, T stackaren var alldeles blå om läpparna. Fotbollen visades på storskärm och vi hade nästan ett litet design och trätekniks sammanträde där på läktaren, spännande och bra match in i de sista minuterarna då allt gick utför. Men nu blir det desto mer spännande ikväll. The Hives var grymt bra live, och Foo Fighters, vad ska jag säga…..

Nu var det slut på ledigheten och jag har börjat jobba för fullt.

I övrigt krisar jag ordentligt, känner en så fruktansvärd stress och press över att jag inte vet hur jag ska få in pengar till hösten. Fy fan säger jag bara. Jag vet inte vad jag vill med mitt liv. Jag bara ifrågasätter allting hela tiden. Varför ska jag ha så enormt höga krav, kan jag aldrig bara nöja mig med något?

Inga kommentarer: