onsdag 17 december 2008

Julklappstips

Veckan innan julafton innebär en massa jobb och julstök, men det är roligt tycker jag. Saknar dock den riktiga julkänslan då all snö töar bort.

Hade tjejerna här på julfika igår, vi mumsade på hemmabakade lussebullar och pepparkakor och drack glögg. O jag fick en jättefin orkidé i inflyttningspresent, love them.


Ja just det ja, jag var hos tandläkaren igår också. Detta innebär för mig en lång tids nervositet innan det är dags. Har bytt tandläkare nu och jag kan lugnt säga att han är den bästa jag någonsin haft. Han var lugn och mycket noggrann, det var inte alls lika läskigt som det brukar vara. Domeninga hål, fina tänder, bör önska mig en eltandborste i julklapp och slita med tandtråden dagligen.

Idag har jag varit ledig och varit på massage, friskvårdsbidrag från jobbet uppskattas! Har även inhandlat de sista julklapparna så nu är det bara rimmen kvar. De får jag ta tag i på lördag kväll med en flaska vin som sällskap.
Har haft lite svårt att hitta en bra julklapp till en person som inte önska sig något, men så fick jag ett jättebra tips av Sarah och så var den saken klar! Varför inte ge en gåva till någon som behöver det, gå in på UNICEFs hemsida där du kan hitta gåvor i olika prisklasser.

Nu ska jag kolla lite tv o dricka te.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh va bra att jag kunde hjälpa till:) Visst va de en kanon idé de där! Perfekt som julkort eller julklapp!!

KRAM

Jessica sa...

Hej tjejen!

Kan meddela att jag var inne och köpte två myggnät så snart jag läst detta inlägg.
Blev en julklapp från mig och Oscar till Unicef och vilka som än får dem.
Kram och God Jul! =)