onsdag 31 december 2008

Tillbakablick över 2008.

Om mitt 2007 var avslutens år så har mitt 2008 varit nystartens år.

  • Jag träffade Mr E, närmare bestämt på nyårsafton förra året. ( Vi firar inte ett år idag).
  • Jag ställde ut på möbelmässan i Stockholm med min klass.
  • Jag jobbade som designlärare för en gymnasieklass.
  • Jag tog examen från högskolan. Därmed också det enda tråkiga under året, min kära vän Karin flyttade tillbaka till Göteborg och klassen splittrades.
  • Jag har åkt motorcykel på bakhjulet.
  • Jag har tagit upp kontakten med söta vänner från förr.
  • Jag har äntligen fått se Lars Winnerbäck live!
  • Jag har blivit moster och fadder åt världens sötaste Lucas.
  • Jag slapp ägna mina dagar åt telemarketing längre än en vecka och har haft turen att inte vara arbetslös.
  • Jag har återigen tagit mod till mig och sjungit inför publik.
  • Jag har blivit sambo.

Förhoppningar inför 2009 är att jag ska komma igång på riktigt med övningskörningen, att jag ska komma på vad jag vill göra och avancera i min karriär och att det ska bli en resa till sommaren.


Med det önskar jag er ett riktigt gott nytt år!

Inga kommentarer: