måndag 1 december 2008

Dop = sångfågel

(Fyra generationer, mor, syster, mormor och systerson)



Dopet i lördags gick bra. Jag sjöng utan större missöden och fick till och med min kära mormor i tårar (lovar att jag ska göra det bättre nästa gång så du slipper gråta). Lucas var nöjd största delen av tiden även om han gav ifrån sig några skriv sådär i slutet. Min gamla piano och sångfröken var kantor där uppe nuförtiden och tyckte att jag och Adrian var så duktiga att vi blev erbjudna att börja åka runt o spela för pensionärerna, men nja, kanske inte riktigt vår grej, men tack för komplimangen. Efter alla komplimanger vi fick växte mitt självförtroende lite, om än pytte lite så är det alltid något. Var inte alls lika jobbigt att stå där inför folket denna gång som den förra så det blir ju bättre. Nu står sånglektioner med på önskelistan.



1 kommentar:

evelinfre sa...

Henrik redigerar bilderna just nu.. så snart kommer flera!

Satsa på sånglektioner! Jag tycker du sjöng bra. Och med ännu mer teknik i ryggen kommer du bli helgrym!