torsdag 27 november 2008

Working and singing

Nu låter jag som en försupen gammal kärring när jag pratar då min ovana röst har fått sin dos av sångövning. Går väl si så där, hade verkligen behövt öva mera men det får duga för den här gången. Kommer i alla fall drabbas av den vanliga scenskräcken och sjunga toner falska som Linda Rosings bröst. Men men vad står man inte ut med för sin älskade systers skull.

Mycket jobb blir det och imorgon väntar en långdag, först säljkurs vid åtta på morgonen sedan jobba 11-19 för att sedan hem o packa och bege sig norröver. Längtar till lördagskväll då jag ska dricka ett glas vin och förhoppningsvis pusta ut och börja andas normalt igen då dopet är avklarat.

Vi har fått in lite nya skor på jobbet (Crispin Valbo), Vad tycks?


350 kr, någon som kommer in o handlar av mig imorgon?

1 kommentar:

Anonym sa...

https://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=viva.la.sarah

varsågoood:-)
fy faaan vilka läckra skor du hittat! Jag vill haaa