tisdag 18 november 2008

Hösttrött

Nu ligger jag i sängen i lägenheten som så småningom skall kallas hem. Känns lite underligt men det kommer nog bli jättebra när vi fått ordning och jag flyttat in på riktigt. Vi har börjat pyssla lite redan nu, ska jag få plats behövs det göras lite innan jag kommer med allt mitt pick och pack.

Förra veckan hade jag en träningsfri vecka, jag var inte riktigt mig själv. Tror att jag kommit in i en svacka, höstmörkret har tagit över och det enda jag vill är att ligga i soffan med en påse godis. Slippa gå till gymmet och äta frukt. Men vad gör man inte för sin hälsa om inte, jo man pallrar sig iväg, använder armmusklerna och nöter lite på löpbandet. Även om man i tanken låg nedbäddad i sängen. De snöar här i Gävle nu, men det lägger sig tyvärr inte. Hade varit mysigt med lite ljusare tillvaro och knarr under fötterna så man kommer förbi denna hösttrötthet.


Ikväll är det fikakväll till dess ska jag slappa lite framför tvn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu får jag.. för du hade inte alternativet Namn/URL förr. ändrat nu?