onsdag 26 november 2008

Extra special tisdagsfika

Igår var det tisdag och som vanligt var det fika med tjejerna, vi har faktiskt inte missat en enda vecka sedan vi började, det trodde jag inte. Hur som helst så var det lite speciellt igår efter som T har fyllt år, vi hade bjudit in våra boys och bjöd henne på middag och sedan på bio. Vi såg Madagaskar, rätt rolig faktiskt, även om jag alltid går på bio för popcornens skull.

Har fullt upp och känner mig rätt stressad för tillfället, Lucas min sötnos till systerson skall döpas på lördag och vi ska vara upp i Bergvik hela helgen och det är mycket som skall hinnas med innan dess. Jag ska ju som sagt bli gudmor/fadder och det är meningen att jag ska sjunga på dopet, men då tiden är knapp och jag inte hunnit öva så mycket som jag hade velat får jag se hur det blir med den saken. Ska försöka allt vad jag kan för syster skull, så det blir öva hela kvällen imorgon.

Men nu måste jag sova, jobbar öppning imorgon.

Inga kommentarer: