tisdag 23 september 2008

Födelsedagsfirande

Med frukost värdig ett födelsedagsbarn i form av ostfrallor och varm choklad blev jag väckt på torsdagsmorgonen av Mr E som hade fin fina presenter till mig, en parfym från Diesel och en typisk Ann tröja från Odd Molly. Blev även bjuden på lunch på stan innan det var dags att åka iväg till jobbet. Där ansåg chefen att min 25 årsdag måste firas och gick iväg och inhandlade en tårta som det mumsades på under kvällen.

På fredagen åkte vi upp till Bergvik efter jobbet där jag fick ännu mera fina presenter, god mat och nyplockade kantareller. Tog mig ett efterlängtat bad och några glas vin innan jag somnade gott i soffan.

På lördagen var det full fart. En promenad med mor i solen på förmiddagen som följdes av chokladbollsbak. Sedan började folket rulla in och det åts smörgåstårta, gräddtårta, chokladbollar och bullar. Jag passade på att mysa med Lucas och han visade sin uppskattning genom att lägga en spya på min axel. Don`t you just love kids.

Blev en till promenad med vagn o hund på kvällningen och mera god mat o vin när gästerna åkt o det bara var familjen kvar och jag fick njuta av att ha en liten sovandes på bröstet, denna gång fullt utrustad med papper.

Jag har verkligen blivit ordentligt firad och fått så mycket fint, bl.a. massage, mine glas, überrosa handdukar, presentkort på Twilfit, en superfin sjal och orkidé och otroligt många vinflaskor, har ett eget litet systembolag hemma nu. Tack alla snälla söta.


Inga kommentarer: