torsdag 25 september 2008

Morgonpromenad

Dra mig baklänges men det har faktiskt hänt, jag Ann var ute och promenerade imorse innan frukosten. Var sjukt trött och vandrade omkring där i morgonsolen med ett eget åskmoln över huvudet. Morgonhumöret är inte alltid det bästa, särskilt inte när frukosten inte var det första jag fick uppleva på morgonen. Även om jag gick omkring som i ett vakuum de närmsta timmarna efteråt var det skönt att ha börjat dagen på det där chockartade viset. Dagen försvann fort med butikens sysslor och avslutades med ett par gratis ekologiska strumpor, nice! Lönen som kom var efterlängtat och jag betalade som vanligt tillbaka en större del till företaget, ett par skor, en väska till Mr E och ett par skor till syster. Sedan ett par stödstrumpor till mig, ja jag har blivit gammal, 25 år rättare sagt. Det går bara utför efter den dagen har jag hört, så det är lika bra att börja förebygga åderbråck och svullna ben redan nu. Avslutade dagen med ett pass armar på gymmet, så nu efter en dusch är jag så trött att jag kommer stupa i säng.

God natt

Inga kommentarer: