måndag 29 september 2008

Lönehelg

Helgen bara försvann bland skoförsäljning och middagar. Lönehelg och skosäsong har gjort att jag har jobbat mig svettig i helgen, det hade varit intressant att haft en stegräknare på sig då det har blivit några vändor in och ut från lagret. Blev en spontanmiddag hemma hos vänner i lördags med vin och intressanta samtalsämnen. Helt slut efter jobbet igår passade jag och Mr E på att gå ut och äta medan man fortfarande har pengar kvar, jag är ju erkänt duktig på att göra av med dem på onödigt skit.

Idag är jag ledig men lyckades ändå släpa mig iväg på en morgonpromenad. Har en del som skall hinnas med idag så det var lika bra att gå upp i tid. Här skall lagas rotfruktspytt, tvättas, bakas sockerkaka till fikakvällen som äger rum hos mig imorgon, träna ben på gymmet och umgås med E hemma hos hennes kompis som skall klippa mig ikväll. Det är på tiden om man säger så, jag drunknar i kluvna hårtoppar och ser för tillfället ut som ett skatbo i håret. Var ett halvår sedan sist så nu känner jag för att bli lite fin igen.

Inga kommentarer: