onsdag 4 februari 2009

Fotoutmanad

Okej jag har blivit utmanad av Ikka som ni kan se i kommentaren till förra inlägget. Reglerna var dessa:

*Gå in i mappen mina bilder
*Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
*Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
*Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att de är utmanade.



På min sjätte mapp står det 2007-12-17, då var vi (dt05h) mitt uppe i byggande av möblerna till möbelmässan. På bilden sitter jag och rättar till ett litet ”misstag” vi gjorde sådär i början. Men det blev bra tillslut ändå.

(Resultatet)

Ganska passande bild då årets möbelmässa går av stapeln denna vecka, ser riktigt mycket fram emot att få åka dit på fredag och insvepa en massa inspiration och se vad årets klass från Design och träteknik har åstadkommit.

Hmm...vem ska jag utmana då?

Evelina
Maria
Jenny

Sarah
Onekligen

Kommer inte på någon mer sådär på rak arm.

1 kommentar:

Jessica sa...

Hej!

Kul att du antog utmaningen! =)
Vilka schyssta bilder du hade på lager du! ;)

Ha det kul på möbelmässan!

¤Kram kram¤