onsdag 18 februari 2009

Ser fram emot...

Vet ni att jag tycker att det är vidrigt med torra händer, så fort man kommer åt något material så liksom ilar det i hela kroppen. Hua. Jag smörjer o smörjer men inte hjälper det inte. Och sluta tvätta händerna så ofta kommer inte på frågan, måste göra det jag kan för att slippa förkylningar och magsjukor som hägrar. Ska till exempel följa mormors råd och stoppa i mig några vitpepparkorn ikväll, detta ska tydligen motverka magsjuka. Hela min familj har varit drabbade men jag har klarat mig, peppar peppar ta i trä.

På jobbet har vi fått in så mycket nya skor nu, men tyvärr kan jag ju inte lägga upp nu bilder. Kameran är ju paj som ni vet. Däremot kan jag tipsa er om denna sida där ni kan se väskor som vi snart får inte, längtar. NYPD.
Annat som jag längtar efter är morgondagens premiär för H&M Home, kolla in dessa fina textilier.

Ja då ska jag ta de där vitpepparkornen och krypa ner i sängen då. Imorgon blir det promenad med Elin och Linnéa innan jobbet. Hoppas det motverkar min träningsvärk i benen.

Inga kommentarer: