fredag 20 februari 2009

Freaky friday

Usch, idag har inte riktigt varit någon bra dag. Eller den har ju varit rätt bra förutom en grej. Vår butikschef, ni vet hon som jag tycker så mycket om, hon har sagt upp sig för ett annat jobb. Jag förstår ju verkligen henne som behöver en ny utmaning men det är riktigt trist för oss andra. Hon är ju den där butiken liksom. Jag har aldrig haft en chef som sett min potential på det sättet hon har gjort och som tagit mig framåt på detta viset. Vem ska jag nu bolla idéer med angående fönstren? Jag har ju så mycket kvar jag vill lära mig av henne. Känns lite som att förlora sin mentor. Vi fyra var en så bra grupp och det fungerade så bra just nu. Men förändring är en del av livet (även om jag inte är något fan av förändring)så jag får bara flyta med och hoppas på att det blir bra på något annat vis. Kanske dyker det upp nya möjligheter eller så blir allt pannkaka.

Den som lever får se…..

Inga kommentarer: