onsdag 25 februari 2009

På benen...

Jag lyckades komma iväg på en promenad med Elin, en hel timma faktiskt. Visste inte om jag skulle orka efter att ha blivit helt slut av att duscha och fixa till sig. Det där som i normala fall går av bara farten var måttligt ansträngande i dagens fysiska form. Men att komma ut från lägenheten och få luft gav mig någon slags adrenalinkick och jag promenerade på tills jag var hemma och kände hur slut jag var. Detta var lagom till Grey`s så det passade utmärkt att lägga sig till rätta i soffan med massa vatten. Imorgon ska jag diska, ni förstår att alla våra dricksglas, och vi har många, är använda då dricka tycks vara det vi har sysselsatt oss med dessa dagar. Nu ska jag betala räkningar, ett sånt där nöje man har när lönen äntligen har kommit.

Inga kommentarer: