fredag 27 mars 2009

Jag hoppas på bättre tider…

…de senaste veckorna har varit riktigt tuffa. Det är otroligt jobbigt att se på när någon man tycker om har det svårt. Jag har gjort allt jag kunnat för att hjälpa till och därmed släppt allt mitt eget, vilket resulterade i ett litet kaos. Men inget värre än att lite tid fixade det.

Och efter regn kommer solsken.

Mitt solsken kom idag när jag och Adrian blev tillfrågade om vi ville åka till Kanada i sommar. Detta var inget vi hade planerat så det kom lite oväntat, men det vore så roligt om det gick vägen. Även om flygresan är ett orosmoment för mig. Vi som hade planerat att åka någon kortare resa först så att jag fick vänja mig lite vid flygningen, har inga bra erfarenheter från tidigare resor. Men får man den här chansen kan inte rädslan få styra. Vi får se hur det fungerar med jobb och så för båda innan vi vet.

Nu hoppas jag bara på lite solsken för mina nära och kära också.

Inga kommentarer: