onsdag 11 mars 2009

Skrattanfallet som gjorde dagen

När man går från bussen till jobbet går man nedför en liten backe och imorse när jag gick där så trillade, nä det var fel ord, ramlade en tjej rätt rejält. Två sekunder senare stupade en kille och nån sekund efter det känner jag hur en annan tjej tar tag i mig för att inte vurpa. De föll som käglor och det var helt fel tillfälle att få ett sådant där skrattanfall man kan få, men såklart kunde jag inte hålla mig. Gick skrattandes till jobbet, bra start. Tänkt att man skrattar så gott åt sådana saker.


Snön bara fortsätter att falla, jag brukar i vanliga fall älska vintern men någon måtta får det vara. Nu vill jag ha vår och kunna använda mina nya skor. Något som satt färg på dagen var mitt nya tyg jag hade beställt från HM home, blev perfekt istället för en garderobsdörr.



Design Liselott Watskins, H&M Home


Har även varit och fixat naglarna nu på kvällen, något som jag tidigare inte riktigt tyckte var min grej men man förändras. Har lärt känna en person som går och utbildar sig och behöver öva, så det kunde jag inte säga nej till. Blev inga långa, bara en förstärkning av mina egna, måste ju kunna jobba som vanligt och fortfarande känna mig som mig.

Inga kommentarer: