fredag 13 mars 2009

Vi fick biljetter..

Jag har tillbringat förmiddagen med att sitta i internet- och telefonkö. Jag kravlade mig upp vid nio trots att jag somnat vid fyra och började köa, vid tolvtiden kom vi äntligen fram till telefonkön (innan hade vi ringt och lagt på och ringt upp igen). Rösten i andra änden meddelar då att det är 54 minuters kö, suck, detta kommer ju aldrig gå vägen. Men du visar äntligen internetkön att det är mindre än tio minuter kvar och en liten stund efter det sitter vi med två ståplatsbiljetter till U2 på Ullevi. Jippi! Jag var där för fyra år sedan och det var en magisk kväll som jag aldrig kommer att glömma. Så med tanke på det har jag inga höga förhoppningar på att denna gång skall kunna toppa det men hur som helst är det något jag kommer att se fram emot otroligt mycket, för bra det kommer det att vara!

Inga kommentarer: