onsdag 22 april 2009

Lediga dagar

Helgen spenderades med familjen uppe i Bergvik, syster skulle firas då födelsedag nalkades. Det blev goda middagar med vin och djupa diskussioner om politik och dylikt. Fika med tårta och massa mys med systersonen. Ett besök i Vågbro där jag fick träffa den nya bäbisen och äta kubb med barndomsvännen.
En dags jobb, en makeup klass och sedan två till lediga dagar. Gårdagen unnade jag mig att bara vara, blev en långlunch på stan med vännerna och sedan Mary Kay utbildning på kvällen. Somnade som en liten gris i soffan när jag kom hem.
Idag står exjobb på schemat, likaså städning och besök i Hedesunda.
Ska även se till att posta ansökan till skolan. Alla papper är nu kopierade och ansökan är klar, referenserna är meddelade och jag förhoppningsfull.

2 kommentarer:

Oscar Hellström sa...

Skola, vilken skola?

A. Pettersson sa...

Kommunikatör/Dekoratör Entreprenörskolan i Leksand :-)

Hur är det med dej föresten? Tänker hela tiden att jag ska höra av mig....