måndag 13 april 2009

Påsken - kort och gott.

Så då var påsken över då, för min del har det inte varit särskilt påskigt alls, det närmaste är väl påskägget jag fick av Adrian innan han åkte. Har haft en toppen påsk ändå. Var så mysigt när syster var här, och Lucas kan så mycket nu, man hinner knappt med i svängarna. Blev otroligt tyst och tomt direkt efter att de åkte i fredagseftermiddag, hann tycka lite synd om mig själv i nån timma innan jag begravde mig i en bok som blev utläst samma natt.
Det var en trött Ann som gick till jobbet på lördagen. Var så övertrött efter först en natt med ett litet barn och sedan en natt med en bok, att jag på något konstigt vis blev pigg.
Blev fest med Elin på lördagskvällen, och vår förra arbetskamrat Emma var uppe på besök, roligt värre. Blir alltid så roliga samtalsämnen när vi tre går igång, har saknat det märkte jag.
Hade tänkt vara förnuftig och gå hem när de andra gick ut eftersom jag skulle jobba dagen efter, men så blev det inte. Var så roligt att dansa! Så ännu tröttare o smått bakis tog jag mig ändå igenom arbetsdagen med bravur. Hann bara komma innan för dörren igår kväll o sen kom älsklingen hem, mysigt värre.

Inte en allt för tokig påsk va?

1 kommentar:

Evelina sa...

Nej det låter inte som nån tokig påsk alls!

Tänkte på Mary Kay. Det var ju endast smink kvällen jag var på. Inte hudvården. Så en sådan skulle jag ju kunna ha. Men jag vet faktiskt inte om jag skulle köpt nått om ja ska va ärlig. Har produkter nu som funkar. Men jag kanske har vänner som skulle :P