onsdag 29 april 2009

Mitt nya liv...

Man kan knappt tro det, men än en gång är jag fylld med beslutsamhet och lyckas få med mig Adrian på morgonpromenader två dagar i rad. Imorse var vi ute o gick redan vid sju. För somliga är detta en fullt normal tid att vara vaken men inte för mig som vidhåller tonårens åsikt om att det är förskräckligt tidigt. Lite kan jag dock offra mig för att få en sån skön start på dagen. För när jag kom hem så kröp jag ner i sängen en timma till :-)

Det känns helt underbart att vara inne på min femte dag som ickerökare! Det som går mindre bra är godisintaget, kan dock inte förknippa det helt med att jag inte röker, det är nog helt enkelt så att jag är en godisråtta som måste ta lite av den där beslutsamheten och minska intaget. Jag har lite svårt att sova också, somnar jättelätt och sover skönt till ungefär tvåtiden. Sen, då börjar jag vakna var och varannan timma och vrider och vänder på mig. Inte särskilt kul, jag hoppas det ger med sig snart.

Nu ska jag ta och träna lite rygg och mage och sedan åka och jobba 16-20.

Inga kommentarer: