onsdag 8 april 2009

När katten är borta dansar råttan på bordet

Jag är dålig på att skriva nu. Finns inte tid och inget att skriva om för den delen heller. Jag är trött, less och redo att komma vidare i livet. Men det är svårt just nu. Jag biter ihop.

Jag har i alla fall återupptagit övningskörningen vilket går si sådär, är väl inte lika rädd längre för den där makapären som kallas bil, haha. Blir gräsänka över påsken då sambon ska ner till Gbg o hälsa på den nya systersonen. Jag jobbar så jag får snällt stanna hemma, ska njuta till fullo av att ha lägenheten för mig själv. Syster o Lucas kommer imorgon och ska sova över, vi ska ha ett mysigt systerdygn och hinna umgås lite för oss själva. Hör liksom inte till vanligheterna att vi träffas bara vi, det gör vi ju inte imorgon heller men en åtta månaders bäbis räknas inte som störande i syskonmyset. Jag ska helt enkelt rå om min lilla syster och bjuda på god mat, mysa med Lucas och prata prata prata. På fredagen blir det shopping för de ynka pengarna som finns kvar. Sen ska jag njuta av en kväll för mig själv i soffan. Jobbar i helgen men ska försöka orka med en utgång med Elin på lördag, tjejkväll med massa dans är precis vad jag behöver.

Sen ska jag väl hinna med och sakna katten lite oxå...:-)

Inga kommentarer: