onsdag 20 maj 2009

3dagars...

Tänk att få tre dagars ledigt i rad, det har jag nu! Underbart! Ska passa på att gå på vernissage idag, avgångsklassen på Design och träteknik ställer ut sina examensarbeten och innan dess ska jag och Thesa fika. Och eftermiddagen då, jo, jag har ingenting inplanerat! Jippi! Värt ett kors i taken måntro?

Igår handlade dagen om jobb även om jag var ledig från Crispin. Fika med Fia, fixa o dona med utskick och hudvårdklass på kvällen. Snart ska jag ta semester. Blev tillfrågad om att gå på gratisbio nästa tisdag med Elin, inget jag tackar nej till! Mysigt med en kväll med henne, me like!

Imorgon ska jag åka upp till Bergvik tillsammans med Emil och äta mat och förhoppningsvis var ut och gunga med Lucas, hoppas på finväder och grillat.

2 kommentarer:

merethe sa...

Tjooo! nu har jag hittat dej, såg nu att jag har varit inne på dej förut!!! Men nu har du fått dig en till blogg stalker!!!

A. Pettersson sa...

Haha, jag är lite dålig på att uppfatera dock. Ska försöka bli bättre på det :)