onsdag 3 juni 2009

Under våren försvinner tiden

Gissa om jag har fullt upp, dagarna bara rusar iväg och jag tänker hela tiden att jag ska blogga lite, men det finns inte tid. Jag vet inte varför det är så, men så fort det blir vår och finväder, så minskar tiden och det händer dubbelt så mycket som under vintern.
Jag var ju på bio med Elin förra tisdagen vilket var toppen! Vi satt och skrattade så gott som hela tiden, det var länge sedan jag skrattade så till en film kan jag tala om. Så filmen som jag hade absolut inga förväntningar på överträffade såklart. Vi såg The Proposal, men ha inte för höga förväntningar, jag har konstig humor.
Har även haft fika kväll och Grey´s tittande med tjejerna, klippt mig och shoppat lite för mycket(särskilt med tanke på att vi ska till Kanada). Jag har varit i det vinnande laget på Quizzen, haft ledig helg, åkt motorcykel och grillat i Hedesunda och spenderat en kväll på Berggrenska med bl.a. Alex. Firat morsdag och slappat uppe i Bergvik, kollat när de hoppade fallskärm och myst med Lucas.

Ja ni hör ju det har varit något hela tiden, men igår hade jag och Adrian en ledig dag tillsammans, eller eftermiddag för jag hade sälj- och utensilierutbildning klockan åtta i Sandviken, vilket innebar att jag satt på bussen vid sju, usch! Blev en slapp eftermiddag med bio på kvällen. Äntligen kom vi iväg och såg Män som hatar kvinnor. Jag som aldrig är på bio och nu har jag gått två gånger på en vecka, så det kan bli.

Annars så väntar jag otåligt på besked från skolan och varje gång jag hör posten komma slår hjärtat några extra slag och besviken upptäcker jag att det inte kommer något brev till mig. Jag hoppas att jag får besked innan vi åker till Kanada, vilket är riktigt snart, om 10 dagar närmare bestämt!!! Jag längtar.

Nu ska jag åka iväg och grilla med jobbet.

Inga kommentarer: