tisdag 9 juni 2009

Idag kom det....

Idag satt jag bokstavligt talat och bara väntade på posten, om det inte skulle komma idag skulle jag förmodligen missa det under resan. När Adrian rusat efter posten och jag frågar om det var med och han säger ja, tror jag knappt mina öron.






Det stod: Du är antagen!

Nu har jag sju dagar på mig att bekräfta min plats, informationen kommer efter det.
Jag som kände hur besviken jag var när det var ett litet kuvert….(trodde litet kuvert betydde ej antagen) hur dum man kan vara.


Herregud, förstår ni, jag fick en av de 35 platserna!


Och inte nog med det, miss Esprit skrev strax efter kuvertöppnandet att också hon kom in.



Nu ska jag försöka smälta detta och svaret postar jag på lördag efter lite betänketid.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Ojojojojojoj!!!
Vilken stor grej du just kommit ombord på du!
Gud vad kul!!!
GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS!
Detta innebär väl att du troligen lämnar Gävle va?
Förstår att det mitt i allt är ett tufft beslut och att du behöver fundera.
Men samtidigt, tar du inte chansen nu kanske den heller inte kommer åter - vilket du själv säkert också redan tänkt, men ändå...
(Peppar lite på håll)...
Hur lång är utbildningen??

Vi får höras snart btw, var längesen.
Du åker ju snart till Kanada vad jag förstått, när reser du?...

Ta hand om dig så länge!
¤Kram kram kram¤

evelinfre sa...

Grattis!!