fredag 12 juni 2009

Snart är har jag semester!

Nu är det bara fyra timmars jobb ikväll sen har jag semester!!! Jippi! Och vi åker på söndag! Det är med skräckblandad förtjusning som jag ser fram emot söndagen, men jag längtar tills vi kommit fram.

Det har varit så mycket med resan att jag knappt hunnit förstå allt med skolan. Men jag har tagit ett beslut nu och svarat ja. Jag berättade för jobbet häromdagen så nu får vi väl se vad som händer där, jag hoppas på att få jobba lite extra på helger och lov för jag är inte redo att släppa taget om mina arbetskamrater riktigt än. Det börjar bli lite vemodigt nu när man inser att det inte är många arbetsdagar man har kvar med vissa eftersom det är semestrar och man går om varandra hit och dit. Samtidigt som det ska bli jätte spännande och roligt att göra något nytt, få lära sig en massa och utvecklas.

Hade fikakväll med tjejerna igår och även där börjar man nu inse att det kommer ske förändringar, jag kommer ju flytta (men bara på låtsas) och Thesa har sökt en massa skolor söderut så det är bara en tidsfråga innan hon försvinner. Men det är bra att vi alla börjar hitta vår grej som vi vill utveckla och bli bättre på, för det kan jag tala om för er, jag har otroligt duktiga och kompetenta vänner.


Thesa- kreatören (går vanligtvis inte klädd såhär)


Hella- möbeldesignern, Karin- grafiker


Alex- konstnären


Nä nu ska jag sluta sitta här och grubbla över vad som komma skall och gör mig klar för fika med Adrians mamma och jobb.

Inga kommentarer: