onsdag 10 juni 2009

M&M = magont

Jag har gjort det dummaste jag kunde göra, jag åt en hel påse M&M. Jag var ju så nyfiken på att prova, har aldrig ätit sådana. Hur kan det vara dumt kanske ni undrar? Jo jag skrev ju tidigare att jag har förändrat mycket i mitt liv, bl.a. kosten. Jag äter enligt lchf, vilket innebär att jag knappt äter några kolhydrater i vanliga fall = magont nu! Men nu vet jag, det går inte att fira med godis, det är helt enkelt inte värt att må så dåligt när man annars mår så bra.

Innan detta missöde har jag haft en underbar ledig dag, har liksom bara gått runt och mys över beskedet. Jag och Adrian har strosat på stan och shoppat presenter inför Kanadaresan, lunchat på Waynes och köpt kameraväska till nya kameran. Hade tänkt börja packa lite smått men så långt hann jag inte idag. Får bli ett nytt försök imorgon.

Nu ska jag förbanna mig över mitt dumma beslut och min onda mage.

Inga kommentarer: