onsdag 24 juni 2009

Dags att lamna Toronto

Idag ar var sista dag har. Nu nar vi har borjat vanja oss vid den har livsstilen, middagen star pa bordet, tvatten tvattas och man far bara gora roliga saker och traffa roliga manniskor och ata frukost i tva timmar pa morgonen. Vi ar bada overens om att det har varit en underbar semseter och det kommer bli sorgligt att lamna allt och alla, sarskilt lilla Angelica som ar min nya van :-)

Eftersom planet inte gar forens 23 -tiden ikvall(Torontotid) sa har vi hunnit ata lunch med Adrians farmor och farfar och faster och farbror en sista gang, handlat med oss lite lonnsirap och jordnotssmor och nu ska vi packa. Vi blev tvugna att lana med oss en till resvaska for att fa plats med allt :-) Det blir grillat har ikall med de vi har bott med under veckan och sen far vi hemat.
Vi kommer till Sverige vid 17.30 tiden (svensk tid) imorgon torsdag.

Ska val bli skont att komma hem pa sitt vis oxa for imorse har Angelica skrikit fran sju till nio pa morgonen och vi hade varit ute sent igarkvall sa....
Vi hade sa sa roligt igar, forst shoppade vi sen traffade vi Adrains kusiner och faster och farbror for middag i Chinatown och efter det skulle vi och kusinerna pa en lite utflykt for att se staden och alla dess lysen fran hall. Bara det att vi korde fel och vi korde uppe dar bara sparvagnarna far kora och ja, det var ett roligt aventyr med mycket skratt och tillslut hittade vi en plats dar vi sag hela staden. Det var superfint och jag lagger upp bilder nar jag kommit hem och sovit i tva dygn :-)

Till sist kan jag bara beratta att det ar inga barn pavag! Jag glommer absolut inte mina vanner i andra stader :-) och det ar en tiger som sover i bakgrunden pa bilden.


Nu blir det packa!

Hors i Sverige nasta gang.

Inga kommentarer: