söndag 7 juni 2009

Jag har en röst

Idag har jag röstat. Jag tillhör den lilla skara som aldrig skulle missa tillfället att få påverka. Tycker inte att man kan klaga på hur samhället och världen ser ut om man åtminstone inte försöker. Däremot hade jag väldigt svårt att veta hur jag skulle lägga min röst, finns inget parti som jag sympatiserar med just nu. Mitt huvudsyfte med att rösta i detta val var att göra mitt för att inte Sverigedemokraterna ska få något att säga till om. Endast min röst är inte så mycket för världen, men jag har åtminstone en.

Nu ska jag slappa lite i soffan framför en film, är ungefär så hela min helg har sett ut. Jobbat och kollat på film, har inte orkat med mycket annat. Imorgon blir det personalmöte i ottan så jag ska försöka komma i säng i någorlunda tid.

God natt!

Inga kommentarer: