måndag 22 juni 2009

Sightseeing i Toronto

Hej!

Dagarna bara rusar ivag och snart ar det dags for oss att aka hem. Nagot som ska bli bade skont och trakigt, hade kunna stanna veckan ut atminstone.

Vi har i alla falla hunnit med sightseeing av down town Toronto, sett CN tower, Casa Loma, hamnen och deras otroligt vackra universitet. Vi har varit ute och atit kinamat med familjen vi bor hos, och eftersom han ar fran kina var det en upplevelse, vi fick liksom ata riktig kinamat och inte den forsvenskade versionen fyra sma ratter.

Igar var vi pa zoo och fick se massa coola djur, det var stort och varmt sa vi var helt slut efterat. Men har finns inte tid for vila sa vi akta direkt till Adrians farmor och farfar for att fira farsdag(lugn ni har inte missat den, det ar bara har farsdag var igar). Dar fick jag traffa hela stora slakten sa nu ar det gjort, puh. Det ar en valdigt intressant och trevlig slakt, med manga guldkor, som Adrians farmor t.ex. en otroligt sot liten tant. Ikvall blir det fest med hela slakten har dar vi bor sa under dagen ska vi bara gara lite sma saker men imorgon ar det shopping som galler! Ska bara kolla om jag har nagra pengar kvar, men da ska vi till Eatnn Center en galleria alla har sagt att vi maste besoka sa det ska bli kul. Sen ar det bara en dag kvar och sa aker vi hem pa onsdagkvall (Torontotid).



CN tower



Lemonadpaus


Casa Loma


Titta noga, ser ni vad som finns i bakgrunden?

Sen har vi gjort en hemlighet ocksa, men den vantar jag med att beratta tills vi kommit hem.....






8 kommentarer:

evelinfre sa...

Hemlighet? Nästa unge i släkten på väg? :) Ha ha!

/Eve

Maria sa...

Nu är vi nyfikna ! Kom hem fort!!!

Lucas sa...

, hj nkxjnµs b n u mmmmmmmmmmm ghhjunmj

Unknown sa...

vilken fantastisk semester ni verkar ha vänner! har allt följt dina inlägg lite grann. sen glömmer du inte att höra av dig till oss (mig) som befinner sig en bit från Gävle och kanske inte snappar upp alla hemligheter som rör sig i djungeltrumman i norrland :)Jag är oxå nyfiken...

Unknown sa...

ps. jag ser inte vad som är i bakgrunden på bilden ds.

Jessica sa...

Ni verkar ha haft det underbart! =)

Vackra bilder och härliga minnen...

Om jag får gissa på hemligheten så hade ju jag inte sagt barn, förlovning däremot...
Men det känns också lite osäkert, bäst jag läser vidare...;)

Jessica sa...

I bakgrunden syns en trött, sovande tiger...;)

Jessica sa...

...och så snart jag skrivit det där om förlovning tänkte jag att det nog inte är det heller...
Tatuering visade det sig ju vara, inte alls vad jag hade tänkt på, gissade egentligen hej vilt...=)
Jättefina är båda nyckelpigorna!

Lycka till med allt du tar tag i nu inför hösten!

¤kram kram¤