tisdag 16 juni 2009

In Canada

Resan hit var lang men det fungerade for vi sag manga filmer och sov. Jag har fatt sightseeing(las, vi har kort vilse manga ganger)GPS ar resans raddning.


Lite te i vantan pa flyget


Nu ar vi trotta, klockan ar 22.45 har och 04.45 hos er. Men vi ar i Kanada och vi har det toppen. Vi bor hos Adrians pappas kusin med familj valdigt centralt i Toronto och de ar underbara.



Adrian och Angelica


Idag har vi atit frukost ute pa familjen Changs altan(familjen vi bor hos), vi har halsat pa Adrians farmor och farfar som var sig lik(sager Adrian) och vi har atit grymma burgare pa Wendys och A&W. Shoppinggalna som vi ar har vi forstas fyndat en del nar vi var pa kopcentrat med Adrians kusin Shirley Anne.

Imorgon ska jag och Adrian aka till Niagarafallen och kanske sova over, vi far se. Borde bli en upplevelse, vi ska aven besoka Niagara on the lake och kanske aka over till USA.


Nu ska vi krypa ner i sangen.
God natt

3 kommentarer:

EvaFP sa...

Hej Kul att se och läsa vad ni gör.
Puss o kram
Micke.Lucas, Maria varit på jobbet kram kram till Lucas. Micke op nageltrång. Mysigt med Lucas.

Kram och hälsa
Maria

Maria sa...

Hej systeryster ! ser att ni kom fram välbehållna :) Roligt att läsa vad ni har för er. Jag har inte kollat vart canada ligger än, så jag vet inte hur långt borta ni är ! hihi ! Som mamma skrev så har vi vart på hennes jobb, Mikael opererade sin tå ! Du får hälsa Adrian så mycket också ! Många kramar från oss !

Maria sa...

Nu har jag kollat, det var en bra bit du !