fredag 5 juni 2009

Om en vecka är det semester!

Jag har äntligen köpt mig en ny kamera! Så nu ska jag bara lära mig den sen så ska det fotas i Kanada. Fick ett väldigt bra pris tackvare kontakter och belöning från mamma eftersom jag slutat röka. Me like! Går föresten väldigt bra att vara ickerökare, det passar mig bättre. Ibland kommer tanken över en som när man är ute och dricker vin eller när man är arg eller ledsen, men det går över efter två sekunder. Jag har förändrat mitt liv rätt drastiskt det senaste, till det bättre, ändrat dåliga vanor till bra och jag mår bättre än någonsin.

Nu ska jag snart iväg och jobba de trista fyra sista timmarna en fredagskväll, jippi….men det är bara en vecka kvar till semestern så det ska jag nog stå ut med.

1 kommentar:

evelinfre sa...

Va duktig du är som slutat röka! Ja inspireras av ditt byta ut dåliga vanor mot bra!

Svar på din kommentar. Yes, Henrik följer med! Och ja. Det är långt. Men folk får väl komma o hälsa på! Var det i Kortedala du bodde? Hört att de norrut mot bergsjön har rätt dålig rykte. Är det så illa som de låter? (kikar på lägenheter)

Kram!