onsdag 22 juli 2009

Bergvik

Idag har jag haft en ledig dag och bestämde mig för att ta tåget upp till Söderhamn, jag måste passa på att umgås med familjen nu innan flytten. Det blev en toppendag i solen med god mat, utmattande lek med Lucas, hallon direkt från buskarna, mormor mys och bara fötter i gräset. Hade även passat på att hämta hem några resekataloger för vintern och tillbringade stor del med att bläddra i dem och drömma mig bort. (Jag och Adrian är sugen på Kanarieöarna under jullovet).

På kvällen kom Adrian upp och åt middag med oss, grillade revbensspjäll, kan det bli godare? Blev motorcykel hem och sedan en lång varm dusch för jag blev så frusen.

Kollade mailen nu när jag kom hem och hade äntligen fått resultatet angående exjobbet, och jag blev godkänd! Puh…det var skönt.



Inga kommentarer: