fredag 17 juli 2009

Slut på semestern....

Livet liksom bara försvann när semestern slutade. Snacka om chock att gå från noll till hundra. Sommarschema innehåller en aningens fler timmar än vanligt så jag hinner ingenting längre känns det som. Och nu är det bara fyra veckor kvar till flytten så jag har en hel del som skall hinnas med och ingen tid, inte alls stressande (läs jag går i taket). Har i alla fall varit ledig idag och tagit en fika med min blivande klasskompis Miss Esprit och bekantat mig lite med henne. Ja just det ja, träffade på en annan blivande klasskompis under en bilresa hem också, liten värld det är. Har även hunnit inhandla lite smått och gott på IKEA, så nu ska det sys gardiner.

Förutom att jobba och varit halvt döende denna vecka har jag hunnit övningsköra lite, måste prioritera in det nu annars kommer jag aldrig komma ut på vägarna. Hinner ju glömma vart pedalerna sitter när det går så långt emellan gångerna. Blev även en kväll med det före detta ”Crispingänget”, middag på Helt Enkelt med massa uppdateringar och skvaller, I like! Roligt att vi fortsätter att träffas sådär även om det bara blir nån gång per år.
Bjuder på några gamla bilder från parkhäng och singstarkväll.

Imorgon blir det jobb sedan Fredriks 25-årsfest = träffa några gamla klasskompisar från Dth05!

Bland annat Henrik som kommit ner från Umeå och såklart födelsedagsbarnet Fredrik till höger, bilden från midsommar 2007.

Inga kommentarer: