torsdag 30 juli 2009

Mot Göteborg.....

Jag hinner inte med, jag jobbar så pass mycket att det inte finns tid för något annat de dagarna, och när jag är ledig, ja då är det fullt schema ändå. Som i helgen till exempel då var vi ute i Hedesunda på bröllop, Adrians barndomskompis gifte sig. Det var en jätterolig fest med god mat, mycket vin, trevligt folk och framförallt dans!!!



Annars i veckan har jag som sagt var jobbat och jobbat, övningskört och försökt ta tillvara på den lilla tiden jag har med Adrian. Ikväll, om en timma, bär det av till Göteborg för det årliga besöket, och denna gång har vi timat in U2!!! Av en slump föll det sig så att det vanliga resesällskapet i form av Thesa och Peter är också med, de ska nämligen på bröllop. Och självklart blir det en dejt med Karin som vi längtat så efter, har jag tur hinner jag träffa några andra kompisar också.

Så det blir med andra ord ingen nytta gjort i helgen heller, tiden tickar iväg och om 16 dagar flyttar jag. Kan säga att stressen tar ett stadigare och stadigare grepp om mig. Men det tar vi senare för nu ska jag ha semester!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej där ! Tror bestämt att jag kanske hittat på en blivande klasskamrat? 2 årig ky dekoratör i leksand? Isåfall ses vi ju om ca 2 veckor, spännande och kul ska det bli att sätta igång! Kram Pernilla

www.dennadag.blogg.se