måndag 13 juli 2009

Jobbångest efter en toppenhelg

Detta var min sista helg på semestern, och jag och Adrian hade planerat in drinkar och dans.
Helt spontant lyckades det bli en toppenkväll. Vi började med middag med Hella o Jonas på Breggrenska, efter det lämnade jag A med grabbarna och drog vidare på tjejfest med Elin. Var alltför längesen jag träffade henne och jag hade som alltid jättekul med henne o hennes vänner, de är så välkomnande och lättsamma. Efter några glas vin där var det dags att möta upp Adrian på Breggrenska igen för några drinkar innan det blev dans på Heartbreak. I love to dance! Vi hade en toppenkväll!

Idag har jag haft en välförtjänt slappardag i soffläge med mycket apelsinjuice.
Jobbångesten är total och jag har absolut ingen lust att gå till jobbet imorgon. Den enda trösten är att jag jobbar med Elin de två första dagarna, med det är det enda innan jag flyttar:-)Vilket är väldigt snart upptäckte jag idag, bara en månad kvar...hjälp!

Inga kommentarer: