fredag 3 juli 2009

Underbara semester

Jag har banne mig läst bort en hel arbetsvecka. Okej jag har ju semester och det är väl ett utmärkt sett att spendera den på om man älskar att läsa, men plikttrogen som jag är och ovan med detta tillstånd (semester) kan jag inte undgå att ha lite dåligt samvete för att jag inte har gjort viktigare saker. Men vad skulle det ha varit i så fall? Jag har läst på dagarna när jag varit ensam och spenderat kvällarna i trevligt sällskap. Det blev en kväll med tjejerna på Söderhielmska där vi drack vin och uppdaterat oss om det senaste. Två kvällar på uteserveringar i solen med god mat och en älskling och igår var vi och Alex och spelade minigolf. Så ikväll vill jag faktiskt bara vara hemma. Även om det har varit en underbar semestervecka.

Jag hade en förmiddag på stan med Hella där vi kollade klänningar då bröllop stundar, jag hittade min som jag spanad på så länge, på rean. Fortfarande dyr för en blivande student, men va fan, man lever bara en gång. And I love it! Jag har påverkats allt för mycket av min kära sambo i dessa frågor tror jag, haha.


från favoritmärket odd molly

Jag kan även berätta att jag har fått ett boende i leksand nu, en egen lägenhet på paraden. Så skönt att jag får bo själv!
Ska bli spännande att få se lägenheten i augusti, huset ser i alla fall fint ut.

Veckans roligaste: när Alex gjorde hole in one på minigolfen och inte hittade bollen då den redan va i hålet = gott skratt

Inga kommentarer: