tisdag 4 augusti 2009

Magiskt med U2 på Ullevi...

...för andra gången. Det var helt underbart för fyra år sedan och det var fantastiskt denna gång!
Jag hade en toppen weekend i Göteborg, jag överlevde till och med kattjäveln! Vi lånade ju Adrians systers hus, de har katt, jag är allergisk och avskyr katter. Men som sagt, jag överlevde...
Blev shopping på fredagen, massa reafynd från Monki och lite smått och gått från Lagerhaus för att göra en möblerad studentlägenhet mera jag. Mötte upp Peter, Thesa och Karin för lite vin och uppdaterande av året som gått på Jasså, ett mysigt litet ställe på andra långgatan. Som jag har saknat den flickan :-)
Unnade oss långa sovmornar hela helgen, wonderful! Blev strosande på stan igen på lördagen och middag på Sense innan vi begav oss till Ullevi. Inhandlade de obligatoriska t-shirtsen och satte oss utanför en stund och kikade på folk och lyssnade till förbandet Snow Patrol. Sen entrade vi arenan och fick som väntat en show utan dess like och musik som fick pälsen att resa sig.



Kärlek!



Inga kommentarer: