söndag 30 augusti 2009

Barnvakt och mycket sömn

Då var jag återigen tillbaka i Leksand för ännu en vecka i skolan. Den här gången var det riktigt jobbigt att åka, hade mycket hellre stannat i Gävle och tagit hand om min sjuka sambo. Men plikten kallar och jag hoppas att jag klarar mig ifrån att bli sjuk även om jag känner mig rätt hängig och lite klen.

Det blev häng på Spegeln i fredags med Thesa o Alex, var riktigt skönt att bara vara, känna sig hemma och pusta ut. Blev lite strosande på stan med Adrian och tror ni inte att vi springer på både Hanna o Merethe från klassen.


Vi hoppade över invigningen på Harrys och tog en mysig filmkväll istället och det var jag glad för dagen efter när jag skulle upp o jobba tidigt. Det var lite mysko att vara tillbaka och jag kände mig rätt disträ men det kommer vara skönt med extrapengar.

På kvällen åkte vi upp till Bergvik och var barnvakt åt Lucas, mysigt värre:-)Jag däckade klockan elva i Adrians knä och sov till tio imorse och som om inte det var nog så sov jag en timma till mitt på dagen. Jag kan inte minnas sist jag sov så mycket, jag är verkligen helt slutkörd med en förkylning på G.

Nu ska jag göra mig en kopp te och ringa sicko.


1 kommentar:

AVEhnqvist sa...

...jag säger bara HAHAHA (jag visste d)

men trevlig var det att ha er sittandes där i baren, kom snart igen!