torsdag 6 augusti 2009

Packa fixa dona, eller?

Mina produkter från Bed Head har äntligen kommit och att duscha är numera som att stiga in i en färsk ananas, mums!


Idag var det stora packa/fixa/ordna dagen då allt virrvarr i huvudet skulle ner på papper, det skulle ringas viktiga samtal och saker i massor skulle samsas om de få flyttkartongerna. Detta var dagen då jag skulle börja få lite frid och stressen skulle avta några graderingar på stressometerna. MEN jag har suttit framför datorn och facebookat, kikat på lägenheter på Hemnet och sorterat ut de bra och de dåliga pennorna i pennlådan. Stressometern står nu på jag-bryr-mig-inte-för-jag-förtränger-att-jag-ska-flytta graderingen. Frågan är nu bara, vart ska jag sova i natt?



Har åtminstone fixat födelsedagspresent åt herrn här i huset som fyller år på lördag, tror det kommer gå hem. Vad får ni se efter att han har gjort det.




Nu ska det ätas LCHF- tacos och sedan ska vi åka o hälsa på Adrians vänner som nyss fått en liten en. Fem minuter tog förlossningen, om det vore så varje gång kan ju till och med jag överväga det där med barn :-)

Inga kommentarer: