fredag 14 augusti 2009

"sista" arbetsdagen avklarad

Nu är flytten inte långt borta längre, man kan säga att den är runt hörnet. Hur mycket jag än försöker är det omöjligt att förtränga det hela längre för imorgon går flyttlasset till Leksand.

Jag jobbade sista dagen igår, men med tanke på att det nu har blivit bestämt att jag ska fortsätta jobba extra kändes det inte längre som ett slut. Blev en kväll på Tant Grön med mina arbetskompisar Frida o Elin i onsdags, lite uppdateringar om vad sommaren har inneburit då semestrar har avlöst varandra och vi knappt har setts.






Idag är det en mycket speciell dag, nämligen Lucas 1 årsdag. Så vi ska snart åka upp till Bergvik och spendera dagen ute i solen med familjen, precis vad jag behöver såhär dagen innan då klumpen i magen är rätt stor.

Inga kommentarer: