lördag 15 mars 2008

Nattligt surr

Nu sitter jag här fullproppad av tacos, godis och påskmust, ja vi tjuvstartade. Har nämligen haft finbesök ikväll och det var filmochsvullarkväll på schemat. Är trött och ska upp och jobba imorgon men det är helt omöjlig att röra på sig. Jag har nått höjden av lathet och kommit fram till att soffan är en utmärkt plats, kan ju även bero på att det är den centrala möbeln i mitt hem. Tur i oturen då att nikotinsuget är så stort att jag snart tänkte pallra mig ut för godnatt ciggen. Då kan jag ju lika gärna passa på att ta tandborstningen och sängen på vägen tillbaka liksom, så var det fixat. Kan jag vakna upp imorgon och slippa gå till jobbet med soffrygg. Tror inte det hade varit så uppskattat med en natt på soffan av min kiropraktor med tanke på alla restriktioner hon givit mig.

Ett två tre…nu reser jag mig…eller nja, snart...kanske ska räkna till sju istället, det har ändå alltid varit mitt favorit nummer…. ett två tre är lite uttjatat, ja till sju får det bli....

1 kommentar:

Jessica sa...

Sju är en bra siffra, mitt favoritnummer med sedan länge tillbaka! Hoppas du kom upp ur soffan med tanke på restriktioner om tanttrosor och sådan där...;)
Låter som du hade en mysig kväll igår!

Läste om det där med kk-grejen för några dagar sedan, sånt läbbigt/skrattframkallande har jag också varit med om. Hur tänker vissa egentligen? De måste verkligen vara desperata alltså..

Vi hörs vännen! Ta väl vara på dig tills dess!

¤Kram kram¤