söndag 2 mars 2008

Välkommen

Så efter lite mer än ett års bloggande har jag alltså inte fått nog ännu. Tydligen lider jag av denna självupptagenhet till den så yttersta grad att jag tror att ni mina kära läsare inte har något bättre för er än att läsa vad som händer i mitt (och mina medmänniskors) triviala liv. Kanske borde jag lägga in mig på sjukhuset med självdiagnosen bloggoholic men jag väljer att fortsätta sprida denna smitta som drabbat världen ett tag till, dock på en ny sida! Lite variation såhär när våren närmar sig tycker jag vore på sin plats. Ungefär samma sak som att rensa ut garderoben för att få plats med det nya.


Och som vanligt kommer det inte alltid vara så genomtänkt skrivet, ibland bara ordbajsar jag, ibland tänker jag till och funderar och ibland är jag bara allmänt förbannad.


Men kära läsare, jag hoppas att ni, både nya och gamla finner något nöje i att titta in här lite nu och då!



På återseende

Inga kommentarer: