fredag 8 augusti 2008

080808

Jag har haft en mini semester i Stockholm på ett helt underbart hotell i Saltsjöbaden med Mr E. Galen shopping, bubbelbad och mycket läsning ägnade vi oss åt. Det var skönt att komma iväg lite även om jag nog hade behövt en veckas ledigt. Kom hem vid tre och fyra började jag jobba, ingen ro och ingen vila.

Idag fyller Mr E 30 år och det firas genom att jag har i hemlighet ordnat en skattjakt åt honom som han nu är ute på. Är mycket stolt över mig själv som lyckats hålla mig utan ett enda knyst, mycket olikt mig, haha.

Någon bäbis har det inte kommit ännu även om jag o pappa hade tyckt det var väldigt roligt om den kom idag 080808, men det ser inte så ut. Vi får otåligt vänta vidare, tror familjen är lika otåliga som syster är.

Nu ska jag snar iväg till jobbet, igen, nästan lika bra att bädda en säng där :-) Men imorgon är jag ledig och då blir det 30års fest!

Inga kommentarer: