fredag 25 september 2009

Äntligen fredag!

Jag ska snart ta tåget mot Gävle för en fika med barndomskompisen, sedan fortsätter resan till Söderhamn där jag ska gå på återträff i helgen. Japp det stämmer, det är tio år sedan jag gick ut nian, fan vad gammal jag blev helt plötsligt :-)

Igår hade vi ledarskap hela dagen med en underbar lärare. Jag som vill ha och hoppas på ett arbete i en ledande position fann dagen väldigt givande. Jag har en del arbete med mig själv att göra för att bli en bra ledare, men jag har ju två år på mig nu att öva. På kvällen var jag hos frisören i klassen så nu åkte det långa håret av (igen), jag lyckas aldrig spara ut det. Så nu är det i alla fall page med röda slingor i, ny fas – nytt hår!

En annan rolig sak är att jag ska gå på Glada Hudik teaterns Elvis föreställning på måndagskväll. Vi har två tjejer i klassen som är med och jobbar bakom scen så klassen har fått gratisbiljetter. I like! Jag har verkligen velat se den föreställningen.

Nu väntar som sagt var massa timmar på tåget så jag har fulla väskan med skolböcker, tänkte försöka utnyttja tiden och försöka hålla mig från att köpa med mig någon rolig tidning.

Inga kommentarer: