torsdag 3 september 2009

En vanlig dag i lingonskogen

Idag slutade jag en timma tidigare än vanligt så jag har hunnit med en massa saker som har legat över mig, sånt gillar vi. Har försökt planera kommande vecka så gott jag har kunnat och styra upp allt inför stolsprojektet och hittills ser det lovande ut. Har även börjat städa i ordning och börjat packa väskan för imorgon bär det av till Gävle igen! Längtar nåt så otroligt efter min lilla sjukling nu. Men jag måste ändå säga att jag är förvånad över hur bra det faktiskt går att vara ifrån varandra och så fort man vänjer om sig och anpassar sig till situationen. Fast, söndagarna är inte min favoritdag direkt.

Blir inget träningspass idag även om jag var bra sugen. Jag måste ha en vilodag såhär första veckan så jag inte tar ut mig totalt. Så istället blir det kladdkaka borta i stugbyn med några klasskompisar, inte helt fel det heller :-)

Inga kommentarer: