onsdag 30 september 2009

Gunnar Kaj, Glada Hudik Teatern och projektvecka

Denna vecka är minst sagt intensiv kan man säga.

Först i måndags var jag ju i Falun och jobbade med Gunnar Kaj, en väldigt givande och lärorik dag. Detta gjorde vi.


Vi åkte direkt till Stockholm när vi var klara, till Cirkus närmare bestämt och såg Elvis med glad Hudik teatern. Jättebra och rolig, rekommenderar den varmt!
Efter att ha fått soppatorsk mitt i natten, mitt i skogen kom vi ändå hem vid halvtvå, tacka vet jag extra dunken. Det hade varit så många intryck under dagen att jag inte kunde somna, så det blev bara tre och en halv timma den natten.
Ingen bra start på projektveckan så redan var igång. Alla ettor på skolan är indelade i blandade grupper och jobbar med skarpa projekt. Vår grupp jobbar med Granbergets skiduthyrning, det är jobbigt men roligt. På fredag har vi redovisning, lite nervöst faktiskt, många som kommer lyssna.

Sen på fredagskväll tar jag tåget till Gävle, jag ska bo hos Elin i helgen och jobba på lördagen. Sen så, efter en tågresa tillbaka till Leksand på söndag ska jag slappna av.

Ikväll blir det Grey`s!

Inga kommentarer: