söndag 27 september 2009

Återträffen

Okej, det var ingen höjdare igår. Det var fruktansvärt dåligt anordnat av företaget Barabamba, ingen som höll i det hela liksom. Vi fick dålig mat serverat på samma sätt som i skolan, för 395 kronor hade jag ändå förväntat mig servering. Ja ja, det var roligt sällskap i alla fall och vi gick på krogen istället.

Nu ska jag snart ner till Gävle där jag ska kolla på ett förråd till mitt möblemang sedan bär det av till Leksand igen, får skjuts idag, me like!

Jag är så trött på att flänga fram och tillbaka, att aldrig känna att man har tiden. Att inte känna sig hemma någonstans utan bara bo i sin ryggsäck. Men vad då, det är ju bara ca 1,5 år kvar :-)

1 kommentar:

Anna sa...

Jadu Ann jag kan inte annat än hålla med dig. Det var värdelöst ordnat. Men trevligt var det iaf tycker jag, men det berodde väl på människorna. =)Ja nu har jag kommenterat som jag lovade att göra. =)Ha det s bra!