söndag 20 september 2009

Tröstshopping is the shit!

Spenderade gårdagen i staden med mor, Söderhamn är inte direkt staden med stort S men jag lyckades hitta några böcker, lite underkläder och smycken. Blev även en beställning från la redoute, så nu känns hösten lite roligare. Var också runt på några loppisar och visst finns det saker i min smak det är bara utrymmet det är brist på. Just nu har jag ju inte ens någon aning om vart jag ska göra av de möbler jag redan har eftersom lägenheten i Leksand är möblerad och inte tillgänglig efter juni månad. Jag har att fundera på om man säger så.

Är tillbaka i Leksand nu och det är klart att det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan och vardagen men det känns så tydligt i kroppen att detta inte är hemma ännu. Jag känner varken bygden eller människorna och tryggheten finns inte än, men förhoppningsvis ändras det så småningom :-)

Inga kommentarer: